Športnomarketinški barok in kaj mu bo sledilo

Športnomarketinški barok in kaj mu bo sledilo

Naši reprezentanci sta nastopili tako na svetovnem nogometnem kakor tudi na svetovnem košarkarskem prvenstvu. Če so olimpijske igre največji športni dogodek na svetu, nobena disciplina znotraj iger v svetovnem merilu ni tako pomembna, kot je svetovno prvenstvo v nogometu, košarka pa ima v Sloveniji že tradicionalno visoko mesto v srcih navijačev.

Poleg omenjenih vrhuncev smo v letu 2010 v Sloveniji tradicionalno organizirali tekme svetovnega pokala v zimskih športih in svetovno prvenstvo v kajak kanu slalomu.

Dva največja športna dogodka tega leta sta poleg športne javnosti in medijev “na noge dvignila” tudi slovenska podjetja, še nikoli v tako velikem številu, ki so s sponzoriranjem obeh reprezentanc in drugih aktivnosti, povezanih z obema dogodkoma oziroma športoma, del evforije poskušala speljati na svoj mlin.

http://www.finance.si/296354/%C5%A0portnomarketin%C5%A1ki-barok-in-kaj-mu-bo-sledilo