Akademija športnega sponzorstva je novost na slovenskem tržišču.

Razvili smo jo, ker smo v poslu aktivacije sponzorstva opazili, da v podjetjih, dejavnih na področju športa, obstaja veliko manevrskega prostora pri aktivaciji sponzorstva. Šport v sebi nosi veliko več od igre, saj je lahko čudovito in predvsem močno marketinško orodje. Biti sponzor še ne zagotavlja močne marketinške odmevnosti, marketinška aktivacija, skozi katero to komuniciramo, je tisto, kar ustvarja zgodbo.

Za podjetja je izjemno pomembno, da so marketinški in prodajni oddelki seznanjeni s trendi na področju športnega posla. Akademija športnega sponzorstva je hiter in učinkovit način, kako izkoristiti obstoječe sponzorstvo v marketinške namene.

ZAKAJ SE UDELEŽITI AKADEMIJE?

Gre za enodnevni “trening” športnega marketinga, prilagojen dejavnosti vašega podjetja. Bistvo akademije je, da združuje teorijo s praktičnimi primeri iz tujega in slovenskega trga, oboje pa se ob koncu delavnice prek timskega dela zlije v praktične primere, ki jih lahko podjetje uporabi v praksi.

KOMU JE AKADEMIJA NAMENJENA?

  1. Podjetjem, ki vlagajo v šport in športna sponzorstva, in želijo še boljšo sponzorsko aktivacijo.
  2. Podjetjem, ki (še) niso aktivna v športu, želijo pa se naučiti taktik in dobrih praks športnega marketinga in posla.

KDO NAJ SE UDELEŽI AKADEMIJE?

– Vodstveni kader

– Marketinški oddelek

– Prodajni oddelek

– Ostali v podjetju, ki imajo stik s sponzorskimi aktivnostmi

Kako veste, ali je akademija za vas?

Pišite nam, skupaj bomo odkrili, kako vam lahko koristi.

Pišite nam