Ekipa

Ekipo Sportelement sestavljamo posamezniki, ki do športa in posla gojimo tako strast, kot jo izkazujejo navijači na tribunah. Za sabo imamo več kot 15 let izkušenj sponzorskih aktivacij in posla v športu, kar nam daje tako širino kot globino, potrebno za uspešno sodelovanje s podjetji na področju sponzorstev.

Predvsem se radi ozremo na obdobje zadnjih 10 let, ko smo imeli priložnost sodelovati z vsemi večjimi podjetji, zvezami in športniki v Sloveniji, z učinkovito izrabo športno-marketinški orodij pa dokazali, da se šport tudi v Sloveniji da učinkovito uporabiti v poslovne in marketinške namene blagovnih znamk.

Uroš Okoren

Uroš Okoren

Direktor

Prvi Slovenec s končanim programom Euroleague Basketball Masters in sports marketing and communication. Izkušnje na področju športnega trženja NABIRAL tako na najvišjem klubskem kot ligaškem nivoju v Sloveniji pri Unionu Olimpiji ter kasneje NLB ligi.

Medijski svet je spoznaval na športni televiziji Šport tv, upravljanje športnih osebnosti pa z zastopanjem enega najprepoznavnejših slovenskih športnikov Gorana Dragića.

Redno objavlja praktične izkušnje s področja športnega posla v različnih blogih, podcastih, kolumnah ter s sodelovanjem in vodenjem raznih okroglih miz v povezavi s športom – DMS, Svet kapitala, Sportech, AmCham Bridge, OKS – olimpijski dnevi ipd.

Domen Žigante

Domen Žigante

Vodja projektov

Dolgoletni športni navdušenec, ki je s priključitvijo ekipi Sportelement svojo ljubezen do športa uspešno združil z afiniteto do marketinga in sponzorstva. Pred tem je deloval na farmacevtskem področju, je namreč diplomiran inženir kemijske tehnologije, ki je svojo študijsko pot nadaljeval na ekonomski fakulteti smer management.

V zadnjih letih je uspešno sodeloval pri velikih projektih sponzorske aktivacije, med katerimi so bili Košarkarski kamp Gorana Dragića, projekt pametnih igrišč #podamdaigram ipd.

Med drugim je vodja programa Jr. NBA Slovenija, program ki že drugo leto uspešno širi veselje do košarke med mladimi.

Primož Kastelic

Primož Kastelic

Vodja projektov

Po izobrazbi arhitekt, ki ga je pot kaj kmalu popeljala v marketinške vode. Soorganiziral je nekaj odmevnih marketinških kampanj, katerih skupni imenovalec je bil šport.

Za Spar Slovenija je izrisal celostno grafično podobo oglaševalske kampanje za Eurobasket 2017 ter soustvarjal njeno strategijo. Za Telemach, enega od sponzorjev slovenskih nordijskih športnikov, je zasnoval promocijske dogodke in nagradne igre.

Poskrbel je še za izvedbo košarkarskega kampa Gorana Dragića, poslovnega dogodka #gogitalk in dobrodelne kampanje #podamdaigram. Prav tako je skrbnik grafične podobe lige jr. NBA Slovenija in kreativni vodja projekta Sportech. Ne dolgo tega je pričel sodelovati s podjetjem Hisense Gorenje Europe, kjer skrbi za športna sponzorstva.